Uniek aan Orderflow is de tegelgebaseerde interface. Elk proces wordt voorgesteld op een canvas van maximaal 12 tegels.
Documenten kan je aanmaken, bewerken, transformeren, ontdubbelen, kopiëren door te klikken en te slepen. Daarbij heeft elke gebruiker zijn eigen rechten.
Deze consistentie maakt de applicatie intuïtief en leerbaar voor iedereen die er mee in aanraking komt.
Hoe werkt het?Budgetteer aankopen via bestelbonnen en volg ook het budget van werkelijk geconsumeerde diensten en goederen realtime op.
Beheer grote budgetten door ze op te delen in verschillende projecten, zoals per evenement, per medewerker of leerkracht, per afdeling of per lesopdracht.
Projecten zijn kleiner, beperkt in de tijd en gekoppeld aan een kostenrekening die je op elk moment kunt opvolgen via projectbudgetmeters op je dashboard.
Hoe gaat dat precies?Volg leveringen op per leverancier, maak back-orders aan, plaats stock in het magazijn en haal af wat je nodig hebt.
Beheer makkelijk voorraad en inventaris per stocklocatie en maak gebruik van de app en barcodescanners.
Stel je vraagLenen is fijn, terugkrijgen en terugvinden nog fijner. Leen snel uit via een touch interface in een kiosk (blader door de producten) of via een barcode scanner.
Met de 'snel-terugbrenglijst' kan je materiaal makkelijk terugnemen. Op zoek naar de stroomkabel van de beamer? Geen probleem, inventarisproducten hebben een eigen leenhistoriek.
Stel je vraagOrganiseer je producten in een handige boomstructuur op maat om dubbels te voorkomen en het overzicht te behouden. De voorraad van elk product kan in meerdere stocklocaties worden bijgehouden en je kunt eenvoudig hoeveelheden en prijzen omrekenen tussen verschillende eenheden.
Hou je prijzen gemakkelijk up-to-date en voeg foto's en bijlagen toe waar nodig.
De voorraad wordt automatisch aangepast via aankoop- en verbruiksprocessen, waardoor je altijd op de hoogte bent van de actuele voorraad.
Stel je vraagSommige producten zijn niet inwisselbaar. Zo is de ene beamer niet dezelfde als de andere. Die producten kan je individueel beschrijven.
Elk (inventaris)product krijgt op die manier een aparte fiche gekoppeld aan je aankoopproces, met specifieke informatie, geschiedenis, uitleningen, risico analyse, gebreken en bijlages (handleiding, preventie documenten, etc).
De inventaris wordt automatisch verhoogd en verlaagd via je aankoop en verbruiksprocessen.
Ga nu aan de slagHet aankopen, gebruiken en verkopen van gevaarlijke goederen en diensten vereist een preventieanalyse. Het proces wordt dus complexer.
Elk product krijgt daarom een risicoklasse A, B of C. Door hieraan op het juiste moment de juiste taken te koppelen, ondersteunt Orderflow een risicoanalyse doorheen het hele proces.
Indien een risicoanalyse vereist is, wordt de preventieadviseur automatisch verwittigd.
Stel je vraagBedrijven en scholen kunnen een eigen webshop inrichten en productcombinaties aanbieden via handige bestellijsten.
Klanten moeten niet langer zoeken naar losse en bij elkaar passende onderdelen en zelf worstel je niet langer met een fragiele koppeling tussen de online shop en de backend die de rest van het proces stuurt.
In schoolcontext kunnen leerlingen en ouders zelf bestellingen plaatsen en online betalen. Geschikt voor schoolinschrijvingen, evenementen, uitstappen, projecten, maaltijden en ga zo maar door.
Kies zelf je producten, kies zelf de prijs en vermijd voortaan papieren bestellijstjes en afrekeningen.
Hoe werkt dat precies?Visualiseer je aankoopproces op een intuïtieve manier, zodat de juiste mensen de juiste taken kunnen uitvoeren.
Laat aanvragen invullen door je medewerkers of leerkrachten, bundel ze in bestellingen en verstuur ze naar verschillende leveranciers.
Monitor hun budget en verwittig automatisch de nodige validators, zoals preventie-adviseurs en directies.
Stel je vraag